årkat inte blogga!

jag och sandra följde jeanette till falmark imorse och se om tamara var nog brunstig för insememinering, men inte det.
Sen när vi komme hem tog vi ut hästarna och sen gick jag och sandra hem till mig.
Här såg vi tv och sen somna vi på soffan ;)          Men iaf, så ska pappa ringa på denna häst ikväll :
                                                                       

FIN D-PONNY
FIN D-PONNY. Hästar säljes
Typ: Varmblod  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 1999  
Namn: Rappy  
De är med sorg i hjärat att jag nu måste sälja mitt underbara varmblodssto pågrund av övergång till storhäst.Hon är född 1999 och är 147.5 hög.Hennes kroppsbyggnad ser ut som en ponny, l hon har inte varmblodskroppen.Hon har aldrig blivit inkörd,körd eller gått på trav.Jag hopptränar med hon regelbundet för tränare, där hon utvecklats och blivitriktigt fin. I dressyren har hon en fin form och gillar att arbeta. Hon älskarockså att mysa ute i skogen och få gallopera. Hon är fin och lugn i all hantersing som skoning,klippning,duschning,lastningosv.ÄR lika fin att rida ut som att rida i ridhus. Jag är väldigt noga vart hon hamnar.Pris kan diskuteras om hon hamnar rätt I priser så ingår täcken, sadel och träns
 
 
 
Pris  10 000 kr




Han skulle igentligen ringa på ett varmblodsvalack fast jag fick inte ha han hos sandra för pappa. Men om d-ponnyn rappy är för långt bort ska pappa ringa till jeanette och prata om dendära valacken. Då blir det att provrida på torsdag med sandra när hon provrider texa!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0