frågor!

Royal Equus schabrak m/ passpoalRoyal Equus schabrak m/ passpoal
älskar ju detta schabrak, det står att dom ska ha bra passform och dom ser ut så,
men är dom värda priset? 259:-

Schabrak m/ funktionsfoderSchabrak m/ funktionsfoder
Grymt snyggt schabrak, helt klart. Men är det bara ett vinter schabrak för att det är så tjock och fodrat. Eller går det att ha på sommaren när det inte är så varmt ute?
Och frågan lyder, sitter detta bra på hästen?

Hopptyglar, gummi
stor HISS på dom hära tyglarna! dom är snygga och bra till hoppning satt man inte glider.
Men samma som schabraken, är dom värda priset? 339:-

Pessoabett tvådelat
HATAR detta bett, tycker synd om hästar som har pessoa.  Har ni det på era hästar, och varför?



älskar dessa stövlar, snygga! Men hur är dom att rida i? Är dom bekväma, värda priset? 1 499 Kr
jag tycker dom är värda priset! Fast har aldrig prövat dom men snygga är dom!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tja!

Jag har Passoa på Passe och då man har en häst som är ganska het är det bättre, tycker jag, att ha ett vassare bett som i det här fallet oxå är ställbart, istället för att jag ska behöva slita & såga honom i munnen när han inte stannar. När du skaffar dig din första riktiga häst =) kommer du fatta vad jag menar!

2011-06-23 @ 14:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0