sommar HOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOT!

 kul att man kan blir brun också!!

Slutade vid tolv idag så mamma hämtade mej då och vi for på ica och kollade om kokosolja, men det hade dom inte ..  Men ska köpa det i helgen så man kan ligga ute och schteka! Så hoppas på ett brunt resultat istället för rött !!  När vi komme hem så gick jag ut och solade, mamma smörjde in mig med matolja istället för kokosolja. Så har legat ute sen 1 och gick in vid 6, så jaa...ingen komentar så rödheten tack! HAHA MEN, kolla jag fick bikini streck ;) STOLT! INTE RÖDHETEN!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

 Någon som har tips
om hur man kan bli brun när man är rödhårig i stället för röd och bränna sej?
fatta, jag har aldrig varit brun i hela mitt liv.... saknad!!!!!

Kommentarer
Postat av: therese

sv. härligt att det har blivit bättre!:)

det är bara höra av si om du vill att jag ska komma och hjälpa dig! det kan vara med vad somhelst tom en ridlektion eller typ bara gå i grimskaft eller precis vad som helst! :D jag hjälper mer än gärna till!:D

2011-06-08 @ 22:37:19
URL: http://stallsolgarden.blogg.se/
Postat av: therese

sv. det kan jag också göra! :D bara höra av sig när du känner för det! :D

2011-06-09 @ 17:14:08
URL: http://stallsolgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0