typ dålig dag!

Dagen börjdae med sovmorgon till 9 och sedan fara till mobacken och ha femkamp med 7orna! Från 9 till 12 var det frival! efter det blev det skitkamp. Vi delades in som dom gammla klasserna, eller dom gammla skolorna man hade gått på. HAHA kul själv från klutmark vad gör man?  Men jag daniel och ronja fick då "hoppa" in i medleskolans lag.

Fick sluta vid 2 så han bara ha 2 "kamper" om man nu säger så. Men sen stannade jag julia och nicko och spela volleyboll. Sen gick vi ner till älven vid mobackabadet och badade, dom har ju inte fyllt upp mobackabadet då.

Sen gick jag och nicko till stan eller på ica och mamma hämtade oss där. Så vi for på interflora medans mamma var på lassa och gav blod. Sen gick vi på solariumet och hängde, var meningen att jag skulle sola idag men hade ingen lust för det var så grymt varmt!

Sen vid 5 hämtade pappa och och vi skjutsade hem nicko och sen for vi till stallet. Jag och jeanette fixade en hage nere i sommarhagen så Lodi också kan gå där nere men tamara och belinda fast i en egenhage. Sen när vi hedde ner han där så han fick beta osvosv. Efter ca 30min tog vi in tamara och belinda, och vet ni vad Lodi till idiot häst gjorde? Jo han sprängde hela hagen han kom i världens galopp och sprang rakt igenom stängslet, och vet ni hur mycket ström det är i den? den går ju igenom hela kossornas hage också! Han har ju tillochmed kedja runt halsen för att han ska få mer ström än vanligt.

Men sen gick det då bra. Så han kommer inte få gå där nere .
 när jag hoppade, dom sämsta bilderna typ, men den jag ville ladda upp gick inte !

Kommentarer
Postat av: therese

lyssna inte på henne!:-o

du ska varken slå eller sparka honom! det gör bara saken värre!

så snälla, lyssna inte på henne?!





sv. här är min mejl, [email protected] du kan ju adda den:]

2011-06-09 @ 23:05:42
URL: http://stallsolgarden.blogg.se/
Postat av: Ellen

maja, jag skulle gärna kunna hjälpa dig med honom, dock vet jag inte om du ens vill ha min hjälp. För det låter inteinte alls bra !

2011-06-10 @ 13:48:01
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0