You left me there all by myself, with a broken heart

Hej!

Igår var det skolavslutning (L) gud vad hemskt det var att se alla sjunga och gråta så mycket och sen tänka på att det kommer hända oss också. Var ju måsta solister som sjöng i låtarna.
Andel fattade jag inte äns var så bra som dom var. Här kommer filmer!

Summertime Solister: Daniella och Alma.


Seasons of love Solister: Ellen, Marcus och Edvin


Nu är det slut (Från och med du - Oscar Linnros)


Sverige - Kent


Osynlig sol - Sheleftyou


Tusen röster Solister: Simone, Anton, Maja och ?


Like A Prayer



klassen!
Längstbak : Christer, Mona, Daniel, Anton b, Henrik, Anton l, Alex, Emil, Jonte.
Mitten: Julial , Julia h, Jag, Fredrik, Lisa, Edvin, Maja, Filip, Alexander, Gustaf, Isak.
Längst fram: Linnea N, Linnea H, Nicko, Emilia, Hanna.







Red barbacka igår! Gick ganska bra, sandra fotade så ni får se bilderna sen! Idag blir det löshoppning i hagen. Ska ta med mig tummstock så jag kan mäta både lodi och hindrena! Ska försöka bygga upp "stacket" som vanlig löshoppning satt han bara släpper hästen. Sandra kommer iallafall och fotar.. Jag ska också ta med mig kameran så det blir bilder direk när jag kommer hem och inte behöver vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0